Met gepaste trots kondigen wij onze nieuwe huisstijl aan. Tour de Ville is in de laatste 20 jaar gegroeid van een eenpitter op de fiets naar een vloot met bijna 60 medewerkers. Samen met de groei hebben we gezocht naar een passende representatie van wie wij zijn. Ondanks de ontwikkelingen die we hebben doorgemaakt zijn we verrassend hetzelfde gebleven, Het nieuwe Tour de Ville kent geen grote wijzigingen. Oranje blijft oranje. TDV blijft Tour de Ville. Post en koeriersdiensten waarbij het persoonlijke aspect, de fiets en het duurzame karakter centraal staan hebben de voorgrond nooit verlaten. Wij willen dan ook graag op deze weg door. Wat groter of grootser misschien en dan sluit een nieuwe huisstijl die dit alles ons inziens representeert, hier mooi op aan.

Oranje is dood. Lang leve oranje.
Als duurzaam bedrijf zullen we de huisstijl dan ook gefaseerd doorvoeren. We vervangen papier, kleding en materieel pas wanneer ze aan vervanging toe of op zijn. Alles blijft gewoon een beetje bij het oude. Duurzame kwaliteit met een persoonlijke benadering. We zouden bijna vergeten dat we gewoon fietskoeriers zijn.